Administratiekantoor Utrecht

Bent u op zoek naar een goed en degelijk administratiekantoor in Utrecht? Bij Boekjewinst kunt u terecht voor het uitbesteden van uw volledige boekhouding, tegen een scherp vast maandtarief. Wij nemen uw gehele administratie en boekhouding over, tegen een vaste lage prijs. Onze vanaf-prijs is zelfs maar 69 euro per maand! Een ongekend scherpe prijs, waarvoor wij voor u de boekhouding regelen, de belastingaangifte doen en de jaarrekening opstellen. Wilt u meer weten over onze werkwijze? Neem dan contact op voor een vrijblijvend gesprek, of vraag een offerte aan.

Waarom kiezen voor ons administratiekantoor in Utrecht?

Een administratiekantoor heeft vaak een slechte reputatie: u zou betalen voor alles wat er voor u gedaan wordt, en vaak tegen een flink bedrag, dat natuurlijk per uur moet worden afgetikt. Wij zien dit graag anders, wat ook de reden is dat wij werken met een vast maandtarief. Zo hoeft u als ondernemer niet bang te zijn als u even een drukke maand heeft, of als u een paar extra facturen heeft die moeten worden ingeboekt. U betaalt gewoon een vaste prijs, en daar krijgt u een vaste service voor terug. Geen verassingen, maar gewoon een duidelijk tarief. Hierbij maken wij onderscheid tussen een eenmanszaak, een BV werkmaatschappij en een holding en stamrecht BV, omdat deze drie andere administratie werkzaamheden eisen. Voor een eenmanszaak is het belangrijkst dat alle bonnen en facturen worden verwerkt in het administratiepakket, zodat u zeker weet dat deze goed opgeslagen zijn. Aan de hand hiervan kunt u dan uw administratie inboeken, zodat wij die voor u kunnen controleren. Wij maken daarnaast ieder kwartaal de BTW aangifte op, zodat u ook hier geen omkijken meer naar heeft. Ook kunnen wij voor u uw inkomstenbelasting regelen, net zoals de inkomstenbelasting van uw partner. Op deze manier heeft u eigenlijk geen omkijken meer naar uw administratie, maar regelt onze administratiekantoor in Utrecht alles. Daarbij kunnen we uiteraard ook voorzien van het juiste advies op basis van uw financiële situatie. Wij bieden een speciale startershulp, waarbij we u helpen uw bedrijf van de grond te krijgen. Daarnaast geven we u fiscaal advies, zodat u zeker weet dat u ook fiscaal goed bezig bent. En heeft u vragen? Dan bent u uiteraard altijd welkom bij ons administratiekantoor in Utrecht. En omdat parkeren bij ons administratiekantoor in Utrecht gewoon gratis is, merken wij dat veel van onze klanten graag even langs komen. Bijvoorbeeld om hun facturen en bonnen langs te brengen, of om gewoon even bijgepraat te worden. Natuurlijk is het bij ons administratiekantoor in Utrecht ook mogelijk om bijna alles digitaal te doen. U krijgt bij ons toegang tot het Exact Online pakket, waar u gemakkelijk uw bonnen en facturen in kunt uploaden. En natuurlijk heeft u op ieder moment van de dag inzicht in uw financiële situatie, zowel online als via de app. Ook is het mogelijk om online vragen te stellen, uiteraard gratis. Zo weet u op ieder moment precies waar u aan toe bent.

Ons administratiekantoor in Utrecht: geschikt voor iedere zaak

Niet alleen voor eenmanszaken kunt u bij ons administratiekantoor in Utrecht terecht, maar dus ook voor BV’s. Zo kunnen wij ook voor u de jaarrekening opstellen en deponeren bij de Kamer van Koophandel, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft. En uiteraard doen we voor de aangifte van de vennootschapsbelasting. En dit alles voor een lage vaste prijs! Wilt u meer weten? Kijk dan op de website van ons administratiekantoor in Utrecht, waar wij alvast een indicatie van de maandprijzen hebben geplaatst. En wilt u precies weten wat u zou betalen? Vraag dan direct een offerte aan op de website, of kom eens langs voor een vrijblijvend gesprek.

Lees meer…